Veelgestelde vragen?
Met de veelgestelde vragen van Fruitbijuthuis krijgt u direct antwoord op uw vragen. Indien uw vraag niet in onze veelgestelde vragen staat, kunt u contact met ons opnemen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland is ditย โฌ7,- ย incl. BTW, als u in de Noordoost polder woont of in kampen en Zwolle is op maandag de verzending โฌ2,-.ย
Voor Belgie en Duitslandย โฌ19,50 incl. BTWย
Zorg er voor dat u bij verzending naar Belgiรซ of Duitsland correcte gegevens invult.
Mocht een fruitmand in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. erop staat.ย
Hoe bezorgen jullie?
Wij hebben op maandag en woensdag ons eigen vervoer rijden in een straal van 50-70 km rondom Emmeloord.
Naast onze eigen vers bussen leveren wij ook pakketten door heel Nederland door middel van eenย pakketbezorger en bij grotere pakketen hebben wij ook contact met lokale bezorgbedrijven om het bij u langs te brengen.ย
Kan ik ook retourneren?
U kunt zeker retourneren, met uitzondering van versproducten. Wilt u een uitgebreide uitleg klik dan hier.
Bezorgen jullie ook in het ziekenhuis?
Ja, maar let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.
Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico's met zich mee.
Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we u niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.
Bezorgen opย zaterdagย in een ziekenhuisย kan vertraging opleveren. Van een aantal ziekenhuizen zijn de postkamers op zaterdag gesloten, helaas weten wij dit niet van tevoren.
De pakketten worden dan opgeslagen bij PostNL en deze kunt u dan op het pakketpunt ophalen.
Vul , bij bezorging in het ziekenhuis bij bedrijfsnaam altijd de naam van het ziekenhuis in
Ik wil graag een groot aantal fruitboxen, groenteboxen of andere vers producten bestellen, kan dat?
ย Ja, grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen viaย info@streekvers.nlย of het contactformulier invullen. Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.
Ziet de afgeleverde fruitmand er precies hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van fruitbijuthuis.nl?
Fruit is een natuur- en seizoen product. Het kan daarom voorkomen dat fruitbijuthuis.nl een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft.
Echter, iedere fruitbijuthuis.nl box of geschenkpakket wordt met zorg samengesteld. u kunt er vanuit gaan dat fruitbijuthuis haar best doet om de kleur en vorm van het bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.
Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?
Ja dat kan, als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem aan u op welke datum u uw bestelling bezorgd wilt hebben. Voor bestellingen met de post kunt u kiezen uit de dinsdag woensdag enย donderdag. Woont u in of in de buurt van Flevoland. Kijk dan hier wanneer we bij u in de buurt zijn, dan komen we namelijk persoonlijk het pakket langs brengen tegen een gereduceerd tarief.ย
Met uitzondering van zon-, feest- en maandagen. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met fruit bij u thuis, voor speciale bezorgingen.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging uw fruitbijuthuis-bestelling per e-mail.
Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling.
Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit factuurnummer.
Wat gebeurt er met de producten als de ontvanger niet thuis is?
Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Ontvanger ontvangt hiervan een kaartje in de bus waar het pakket is afgegeven.
Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven volgt er vaak geen tweede poging. Ontvanger krijgt ook dan een kaartje in de bus waar hij of zij wijziging kan aanbrengen in bezorgtijd. Mocht ook de eerste bezorgpoging niet slagen dan gaat het pakket naar een Postnl afhaalpunt waar de ontvanger het op kan halen. U kunt op www.dhl.nl kijken waar het is bezorgd.
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Helaas kunnen we u geen exacte bezorgtijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
Tijdens het bestelproces ziet u een indicatief bezorgtijdstip.
ย
Onze eigen vers bussen rijden op maandag en woensdag van 6:30 tot 13:00
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
We gaan zorgvuldig om met uw gegevens. De gegevens die wij vragen zijn uitsluitend om het pakket correct te bezorgen en met u te communiceren in geval van een calamiteit.
FruitBijUthuis verstrekt geen gegevens aan derden.